ISO 9001:2000 Işığında Hizmette Toplam Kalite Alp Esin  - Kitap

ISO 9001:2000 Işığında Hizmette Toplam Kalite

2. Baskı, 
Nisan 2004
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
389
Barkod:
9789757064503
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Günümüz ve geleceğin ağırlıklı sektörü olarak hizmet sektörünün, kalite yönetimi sisteminin ve toplam kalite yönetiminin ilkelerinin ve ortak noktalarının iyi bilinmesi gerekir. Bu hedef doğrultusunda konular eski ve yeni standartların birbiriyle örtüşük ve ilintili noktalarının ışığında örneklerle ele alınmış ve işlenmiştir. Kitap, en geniş okuyucu kitlesi hedeflenerek yazılmıştır. Özgün çözüm yolu arayışı içinde olanlar bekledikleri yol göstericiliği, konu ile yeni ilgilenenler ise aradıkları temel bilgi ve kavramları bu kitapta bulabileceklerdir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kalitesizliğin Maliyeti
.
Hizmet Kavramı
.
Hizmet Kuruluşlarının Genel Özellikleri
.
Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı
.
ISO 9000 Standartları ve Hizmet
.
Hizmette Kalite Anlayışı ve sağlayıcının Sorumluluğu
.
Sistem Anlayışı
.
Kalite Politikası ve Amaçlar
.
Hizmet Kalitesinin Oluşumu
.
Kilit Kalite Özellikleri
.
Arayüz İlişkileri
.
Hizmetin Özellikleri
.
Hizmetin Özelliklerinin İrdelenmesi
.
Sorunun Tanımı ve Çözümü
.
Süreç Kavramı ve Önemi
.
Hizmet Özeti
.
Hizmetin tasarımı
.
Hizmetin Sunumu ve Kontrolü
.
Kalite İşlevinin Konuşlandırılması
.
Yetmezlik Olasılıkları ve sonuçlarının İrdelenmesi
.
Kalite Planı
.
Değişkenliğin Anlam ve Önemi