Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar Füsun Kocabaş, Müge Elden  - Kitap

Reklamcılık

Kavramlar, Kararlar, Kurumlar

14. Baskı, 
Eylül 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
239
Barkod:
9789754706321
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
169,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Reklamcılık, dünyanın hızla globalleşerek “küçük” bir köye dönüştüğü, iletişim imkânlarının sınırları zorladığı çağımızda, ekonomideki yeri ve önemi her geçen gün artan, boyutları giderek büyüyen bir sektör. “Aslında yok birbirimizden farkımız ama biz…” diyen birbirinin muadili yüzlerce mal ve hizmetin tüketicinin beğenisine sunulduğu pazarda, bütün yollar ister istemez “reklamdan geçer.
“Reklamın kötüsü olmaz” deyişi sektörün vazgeçilmez önemini pek güzel anlatır. Tanıtımı yapılan ürün ve hizmetin diğerlerinden farkını anlatmak, tüketicinin gönlünü çalmak için yaratıcılığın şâhikaların da dolaşan reklamcılar hem kendileri için hem de hizmet ettiği müşterileri için “rekabet arenasında çetin bir mücadele vermektedir. Konularının uzmanı iki akademisyen, Doçent Füsun Kocabaş ve Doçent Müge Eldem tarafından kaleme alınan bu kitap, bir yandan iletişim fakültesi öğrencilerinin müfredatına hizmet ederken, öte yandan konuya ilgi duyan okurlara da hitap ediyor. Tabii bu kitabın müşteri profiline “meslek erbabı” reklamcıların da dahil olduğunu eklemeliyiz. Özetle, Reklamcılık günümüzde ister yaratıcısı, ister müşterisi ve de isterse tüketicisi olsun, reklama “maruz” kalan herkesin el altında bulundurması gereken bir başvuru kitabıdır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Genel Tanımlar
.
Kampanya Kavramı ve Yaratıcılığın Önemi
.
Reklam Araçlarına Yönelik Prodüksiyon Çalışmaları
.
Reklam Etkinliğinin Ölçümlenmesi
.
Reklamla İlgili Kurum ve Kuruluşlar
Kitapla İlgili Kategoriler