Yaratıcı Reklamcılığın Temelleri Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot  - Kitap

Yaratıcı Reklamcılığın Temelleri

1. Baskı, 
Nisan 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
20x23
Sayfa:
185
Barkod:
9789750406591
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
495,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Yaratıcı Reklamcılığın Temelleri adlı kitap, yaratıcı reklamcılığın temel kavramlarına bir giriş sunar. Kitap, sizi adım adım yaratıcı sürecin içinden geçirip dünyanın en önemli reklam kampanyalarından bazılarının nasıl oluşturulduğunu anlatacaktır.
Yaratıcı Reklamcılığın Temelleri modern nitelikteki “tam hizmet reklam ajansının” nasıl işlediğini inceleyecektir. Yaratıcı ajanslar, günümüzde yaratıcılık bakımından üstün, ödüllü dijital reklam kampanyaları oluşturmak amacıyla “zenginleştirilmiş medyanın” (grafik, ses, video ve animasyon teknolojileri) sağladığı avantajlardan yararlanmaktadır.
Kitapta 90’ın üzerinde çağdaş reklam kampanyası görüntüleriyle beraber verilmiş ve açıklanmıştır. Bu sayede açıklanan terminoloji ve kuramlar çağdaş reklamcılığın en önemli özeliklerinden biri olan görsellikle bir arada incelenmiştir. Kitabın sanat yönetimi, kampanya görüntüsünü oluşturmak ve tipografi konularını da ele alışı bütünlüğü sağlar ve kitabın bu noktadaki gücünü arttırır. Yaratıcı Reklamcılığın Temelleri, öğrenciler kadar profesyonellerin de okumaktan büyük zevk alacağı ve faydalanacağı, önemli bir rehber.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Ajansların Yapısı
.
Medya Seçenekleri
.
Kampanya Planlama ve Strateji Oluşturma
.
Yaratıcı Konsept
.
Reklamcılığın Geleceği
Kitapla İlgili Kategoriler