Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri Doç. Dr. Harun Yıldız  - Kitap

Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri

1. Baskı, 
Nisan 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
471
Barkod:
9786052421437
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
48,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
İnternet ve sosyal medya, bireyleri bilgi bombardımanına maruz bırakarak bireylerin güvenilir ve geçerli bilgiyi ayırt etmesini zorlaştırmaktadır. Nitekim bu aşırı bilgi yüklemesi ise obezite metaforundan yola çıkarak bireylerde bir tür enformasyon obezitesi'nin gelişmesine yol açmaktadır. Bu sorundan kurtulmanın yollarından biri, topluma ve akademiye bilimle süzülmüş bilgi üretmektir.
Sosyal Medyanın İş Yaşamındaki Yeri, sosyal medyaya farklı bir perspektiften bakmakta ve baktığı perspektifi iş yaşamına uyarlayarak örgütlere, yöneticilere, iş dünyasına ve genel okuyucu kitlesine de faydalı ve bilimsel bir bilgi birikimi sunmaktadır. Bu yönleriyle diğer çalışmalardan farklılaşan bu eserde, sosyal medya ile ilişkisi olan yirmi bir alt bölüm "Sosyal Medya İle İlgili Kavramlar", "İşletme Fonksiyonları ve Sektörler Açısından Sosyal Medya", "Örgüt Kuramı Açısından Sosyal Medya", "Örgütse Davranışta Sosyal Medyanın Yeri" ve "Sosyal Medya İle İlgili Güncel Konular" adlı beş bölümde ele alınmıştır. Bu amaçla, her konu başlığı altında sosyal medyanın iş yaşamına yansımalarına değinilmiş.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Medya ile İlgili Kavramlar
.
İşletme Fonksiyonları ve Sektörler Açısından Sosyal Medya
.
Örgüt Kuramı Açısından Sosyal Medya
.
Örgütsel Davranışta Sosyal Medyanın Yeri
.
Sosyal Medya ile İlgili Güncel Konular