Reklamların Haksız Rekabet Boyutu Karşısında Tüketicilerin Korunması Dr. Pelin Atila Yörük  - Kitap

Reklamların Haksız Rekabet Boyutu Karşısında Tüketicilerin Korunması

1. Baskı, 
Kasım 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
183
Barkod:
9786257127806
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
110,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Reklamların satıcı ve hizmet sağlayıcılar ile tüketici arasında bir köprü görevi vardır. Reklam, talebi yaratmak ve arttırmak, satıcılar ile alıcılar arasında ilişki kurmak amacını taşır. Reklamda bir mal veya hizmetin tüketicilere tanıtımı söz konusudur. Çetin bir şekilde süren rekabet ortamında reklam verenler aldatıcı veya yanlış bilgi içeren reklamlar ile tüketicileri buluşturabilir. Tüketiciler ise kalitesine güvendikleri bu mala erişmeye çalışır. Tüketicilerin aldatıcı reklamlar karşısında da korunması gerekliliği hususu önem arz etmiştir. Bu çalışma¬ da reklamların haksız rekabet boyutu karşısında tüketicilerin korunması gerekliliğinden söz edilmiş. Mevzuat kapsamında konuya ilişkin yer alan düzenlemeler de ele alınarak Yargıtay'ın ve Danıştay'ın vermiş olduğu kararların ışığı altında konu irdelenmiş.
(Girişten)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Reklam Kavramı, Reklamın Hukuki Niteliği, Benzer Kavramlarla Karşılaştırılması, Tüketici Kavramı
.
Haksız Rekabet Kavramı, Haksız Rekabet Boyutuyla Hukuka Aykırı Reklamlar
.
Hukuka Aykırı Reklamlara Karşı Yaptırımlar
Kitapla İlgili Kategoriler