Reklamı Anlamlandırmak Seda Çakar Mengü  - Kitap

Reklamı Anlamlandırmak

1. Baskı, 
Ocak 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
288
Barkod:
9786054993680
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
240,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak toplumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.
Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı kavramlar bağlamında irdelemeyi amaçlamıştır. Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan değerli akademisyenler hukuk, kültür, ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet, yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya kavramları ve reklam olgusu ele alınmıştır.
Kitapla İlgili Kategoriler