Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımıyla Yrd. Doç. Dr. Şükran Karaca  - Kitap

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımıyla

1. Baskı, 
Nisan 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
154
Barkod:
9786053333173
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Ülkelerin gelişmişlik göstergelerinden biri de verilen sağlık hizmetlerinin düzeyidir. Sağlık hizmetlerinin etkin bir şekilde verilmesi, sağlıklı nesillere ulaşmanın belki de tek yoludur.
Sağlık hizmetlerinin verildiği yerlerden biri olan hastanelerin bu hizmetleri verebilmesi ise, hastanelerin uyguladıkları bütünleşik pazarlama iletişimi çabaları ile mümkün olmaktadır. Sağlık sektöründe bütünleşik pazarlama iletişimi, sağlık kuruluşlarının hizmetlerini potansiyel kullanıcılara iletişim yoluyla bildirmek ve sağlanacak yararlar hakkında onları ikna etmektir. Bütünleşik pazarlama iletişimi çalışmaları ile potansiyel hastalara sunulacak hizmetlerin varlığını, niteliklerini, erişme ve kullanma yollarını iletmek amaçlanır.
Ürün pazarlamasında önemli rol oynayan kişisel satış ve satış tutundurma çalışmalarının sağlık hizmetlerinde çok geniş uygulaması olmasa da reklam ve halkla ilişkiler oldukça önemli ve geniş uygulama alanı bulabilmektedir. İşte bu kitapta bu konular detaylı bir şekilde anlatılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sağlık Kavramı ve Sağlık Hizmetleri
.
Hizmet Pazarlaması ve Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
.
İletişim ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi