Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
Kurumsal Markalara İlişkin Değerlendirme
Ocak 2020 / 1. Baskı / 184 Syf.
Fiyatı: 32.50 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Bu araştırma sosyal medya krizi nedir, nasıl ve neden ortaya çıkar gibi temel ve kavramsal sorulardan başlayarak, bir sosyal medya krizinin öncesinde, kriz sırasında ve sonrasında neler yapılmalıdır ya da yapılmamalıdır, sergilenen davranış tarzının krizin gelişimine ve sonuçlarına olan etkileri neler olabilir gibi sorularının cevaplarını aramaktadır. Bunu yaparken temel kriz iletişimi teorilerinden, durumsal kriz iletişimi teorisini esas almaktadır.

Yeni bir kriz iletişimi teorisi olarak ortaya konan, sosyal medya kriz iletişimi teorisini temel alarak hazırlanmış olan mülakata dayalı yapılandırılmış sosyal medyada kriz yönetimi ve etkilerinin değerlendirilmesini araştırma sorularıyla niteliksel bir uygulama çalışması yapılarak sonuçlarını ortaya koymayı amaçlanmaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786057786593
Yayın Tarihi: Ocak 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 184
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ece Ünür ...
Şubat 2020
28.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Fidan
Ekim 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
Ali Fuat Özbakır
Ekim 2019
78.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020