Geleneksel ve Dijital Reklamcılık Recep Yılmaz, M. Nur Erdem  - Kitap

Geleneksel ve Dijital Reklamcılık

1. Baskı, 
Mart 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x20
Sayfa:
286
Barkod:
9786055100735
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
406,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Reklâmcılığın temelinden başlayarak dijital reklâmcılığa doğru ilerleyen bir çizgide mükemmel bir reklâm bilgisini okuyucularına sunan çalışma, yalnızca kapsamı açısından değil, aynı zamanda soru cevap şeklinde kurduğu özlü formla konuları işlemede gösterdiği yalınlıkla da göze çarpıyor. “150 Soruda Geleneksek ve Dijital Reklâmcılık” alanda çalışanlar ve akademisyenlerin yanı sıra, yaşam boyu öğrenmeyi kendine ilke edinmiş, genel kültür düzeyini artırmayı seven okuyuculara da hitap ediyor.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Temel Kavramlar
.
Reklam Aktörleri ve Yaklaşımlar
.
Reklam Üretimi ve İşleyişi
.
Reklam ve Araştırma
.
Reklam Ortamları ve Medya Plânlama
.
Dijital Reklamcılıkta Temel Kavramlar, Uygulamalar, Dijital Reklamcılığı Destekleyen Temel Uygulamalar
.
Reklam Kurumları ve Etik
.
Reklam ve Yaratıcılık
.
Pazarlama İletişimi ve Reklamcılıkta Alternatif Kavramlar ve Yeni Eğilimler
Kitapla İlgili Kategoriler