Fikir ve Sanat Eserleri Hukuku Bakımından Televizyon Reklamlarının Hukuki Niteliği ve Televizyon Reklamları Üzerinde Hak Sahipliği Ali Yaşar  - Kitap
Fikir ve Sanat Eserleri Hukuku Bakımından

Televizyon Reklamlarının Hukuki Niteliği ve Televizyon Reklamları Üzerinde Hak Sahipliği

1. Baskı, 
Ekim 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
261
Barkod:
9786055373238
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Üç bölümden oluşan çalışmamızın ilk bölümünde reklam kavramı etrafında dönen tartışmalar irdelenmiş; reklama ilişkin değişik bakış açılarının neler olduğu, reklamın tanımı ve unsurları ile çeşitleri ve hukuki niteliği kısaca anlatılmaya çalışılmıştır.
Televizyon yayın hizmetinin idari, mâli ve teknik yapılarını düzenleyen 6112 sy. Kanun'un reklamlara yönelik hükümleri ve ayrıca haksız rekabet hukukunun reklamlar bakımından uygulamaya dönük yönleri yeni Türk Ticaret Kanunu hükümleri de dikkate alınarak izah edilmeye çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Reklamın Tanımı, Unsurları, Çeşitleri, Benzer Kavramlardan Farklı, Hukuki Niteliği ve Televizyon Reklamları
.
Televizyon Reklamlarında Yer Alan Yaratıcı Faliyetlerin Fikir ve Sanat Eserleri Hukuku Bakımından Niteliği
.
Reklam Faliyetlerinin Sujeleri ve Hak Sahipliği Sorunu