Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Lüks Markalarda Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi
Kasım 2019 / 1. Baskı / 128 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Lüks markalarda sosyal medya pazarlamasının marka değerine ve satın alma niyetine etkisini belirlemek amacıyla hazırlanmış olan bu çalışmanın ilk bölümünde sosyal medya, sosyal medya pazarlaması ve tanımları ele alınmış olup yaygın kullanılan sosyal medya platformları kısaca açıklanmış. İkinci bölümde, marka değeri David A. Aaker'ın modeline uygun olarak marka farkındalığı, algılanan kalite, marka sadakati ve marka çağrışımları şeklinde incelenmiş. Üçüncü bölümde satın alama niyeti kavramı ve türleri ile tüketici karar alma süreci açıklanmış. Dördüncü bölümde çalışma kapsamında yürütülen sosyal medya pazarlaması, marka değeri ve satın alma niyeti ile ilgili araştırmanın metodolojisine, analizlerine ve bulgularına yer verilmiş ve son olarak sonuç kısmı ile yapılmış olan analizler ışığında yorumlar yapılmış.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786052541678
Yayın Tarihi: Kasım 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 128
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Levent Eraslan
Temmuz 2020
32.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Haziran 2020
23.00 TL
Sepete Ekle
Sevda Deneçli
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
Alain Pekar Lempereur
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020