Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik Çağla Pınar Bozoklu, Sanem Alkibay  - Kitap

Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik

1. Baskı, 
Aralık 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
199
Barkod:
9786059221672
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
125,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Nöropazarlama, genel olarak pazarlama araştırmalarını, özel olarak ise tüketici davranışlarını daha net ve doğru olarak açıklamak amacıyla, nörobilim çerçevesinde geliştirilmiş teorilerin, modellerin ve teknolojilerin kullanıldığı disiplinler arası bir bilim dalıdır.
Bu kitabın amacı; çağdaş bilimsel yöntemlerin gerektirdiği biçimde, reklam öğelerinin insan zihninde yarattığı duygusal ve bilişsel etkilerin Nöropazarlama teknikleri ile nasıl değerlendirildiğinin ve bu değerlendirmeye dayalı olarak reklamların yeniden nasıl tasarlanabileceğinin okuyucuyla paylaşılmasıdır. Bu kitap içeriği itibari ile hem reklam sektörü çalışanlarına, hem de akademik dünyada; tüketici davranışları, bütünleşik pazarlama iletişimi, reklamcılık ve pazarlama araştırmaları gibi alanlarda uzmanlaşmak isteyenlere, yüksek lisans ve doktora öğrencilerine yol gösterici bir rehber niteliğindedir.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitapla İlgili Kategoriler