Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Satış ve Satış Yönetimi
Kasım 2014 / 3. Baskı / 265 Syf.
Fiyatı: 23.14 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Pazarlama ve satış kavramları insanlık tarihi kadar eski olsa da, birer araştırma–disiplini olarak pazarlama ve daha spesifik olarak da satış bir asrı aşmayan bir geçmişe sahiptir. Türkiye bağlamında ele alındığında, bu kavramların çok daha kısa bir geçmişe sahip olduğu görülmektedir. Neden Satış ve Satış Yönetimi kitabına gerek vardı? sorusuna cevaben bir kaç gerekçe göstermek mümkündür. Birincisi, satış konusunda piyasada bulunan kitapların büyük çoğunluğu uygulamacılar için hazırlanmış olan çoğunlukla da yabancı dilden çeviri kitaplardır. Bu kitaplar örnekleriyle ve uygulama itibarıyle genellikle ülkemiz şartlarına tam uyabilmektedir. İkincisi, akademik amaçlı olarak kullanılabilecek sınırlı sayıda Türkçe satış ve satış yönetimi kitabı bulunmaktadır. Üçüncüsü, mevcut kitapların anlatım ve sunum özellikleri açısından eksikliklerin olduğu gözlenmektedir. Dördüncüsü, piyasadaki kitapların çoğunluğu ya sadece satış süreci üzerinde odaklanma veya satış yönetimi konusunda odaklanmaktadır.

Satış ve Satış Yönetimi sadece Fakülte ve Yüksek Okul öğrencileri için satışla ilgili derslerde kullanılacak bir araç olarak tasarlanmamış olup, satışçılık mesleğinde çalışanlar ile satış yöneticilerine de katkı sağlayacağı ümidiyle hazırlanmıştır. Okuyucunun sıkılmaması amacıyla konular mümkün olduğunca kısa, ancak, konunun anlaşılmasına imkân tanıyacak kapsamda hazırlanmıştır.

İçerik olarak Satış ve Satış Yönetimi üç kısımdan oluşmaktadır, Birinci kısımda satış süreci incelenmektedir ve yedi bölümden oluşmaktadır. Bu kısımda satış kavramları ile satışçılık mesleği, satın almada motifler ve satış süreci detaylı olarak incelenmektedir. İkinci kısım ise beş bölümden oluşmakta olup, satış yönetimi süreci üzerinde durulmaktadır. Bu bağlamda satış yönetimi bağlamında yer alan konulardan satış planlaması ve bütçeleme, satış gücü belirleme ve eleman alımı, işgücü motivasyonu ve satış performansı değerlendirme konulan incelenmektedir. Son kısımda ise satışta özel konular yer almaktadır. Bunlarda biri perakende noktasında satış ve diğeri ise gelecekte satışçılık mesleğinde yaşanması beklenen değişimlere değinilmektedir.

Konu Başlıkları
Pazarlama ve Satış
Satış ve Satışçılık Mesleği
Tüketim Pisikolojisi ve Satın Alma Motifleri
Satışta İletişimin Rolü
Satış Süreci
Satış Sunumu
Satışta İtirazları Karşılama ve Satış Kapama
Satış Yönetimi
Satış Planlama ve Bütçeleme
Satış Gücünün Belirlenmesi ve Yetiştirilmesi
Satış Gücünün Motivasyonu
Satışta Performans Ölçümü
Perakende Noktasında Satış
Gelecekte Satışçılık Mesleği
Barkod: 9789758644766
Yayın Tarihi: Kasım 2014
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 20x24
Sayfa Sayısı: 265
Yayınevi: Sakarya Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Gonca Telli Yamamoto
Nisan 2007
21.00 TL
Sepete Ekle
Kenan Aydın
Ekim 2019
34.00 TL
Sepete Ekle
İnci Erdoğan Tarakçı
Eylül 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019