Pazarlama Yönetimi Prof. Dr. Mehmet Marangoz  - Kitap

Pazarlama Yönetimi

1. Baskı, 
Temmuz 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
591
Barkod:
9786053339199
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
49,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama, bütün işletme fonksiyonları içerisinde işletmenin dış çevresi ile en yoğun etkileşimi olan fonksiyonudur. Bu yönüyle pazarlama, hem dinamik hem de işletmeler açısından önemli bir değişim ve dönüşüm aracıdır. İşletmenin dış dünya ile uyumunu sağlayan ve iç çevresini de bu yönde değişime zorlayan bir araç. Günümüzde sadece kar amacı güden kurumlar değil, kar amacı gütmeyen kurum ve kuruluşlar, kamu kurumları, siyasi partiler, şehirler ve hatta kişiler de pazarlama biliminin enstrümanlarını kendi amaç ve hedefleri için kullanmakta.
Pazarlama bilimi ile ilgili teorik çalışmalar ve uygulama alanları her geçen gün artarak devam etmekte. Bu çalışmalar pazarlama bilimine katkı sağlamakta ve yeni çalışmalar için de yol gösterici olmakta.
Kitap, özellikle üniversitelerde lisans düzeyinde kaynak olarak yararlanılmak üzere ondört bölüm olarak planlanmış.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlamanın Konusu, Kapsamı ve Gelişimi
.
Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planlaması
.
Değişen Pazarlama Çevresi ve Küresel Pazarlama
.
Pazarlamada Bilgi Teknolojileri ve Bilgi Sistemleri
.
Pazarlama Yönetiminde Pazarlar
.
Pazar Ölçümü ve Hedef Pazar Seçimi
.
Ürün Politikaları ve Yönetimi
.
Fiyatlandırma Politikaları ve Yönetimi
.
Dağıtım Kanalları ve Lojistik Yönetimi
.
Pazarlama İletişimi Yönetimi
.
Marka Yönetimi ve Konumlandırma
.
Pazarlama Etiği
.
Kriz ve Durgunluk Dönemlerinde Pazarlama Yönetimi
.
Pazarlama Yönetiminde Denetim ve Kontrol