Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Marka Memnuniyetinin Marka Sadakatine ve Güvenine Etkisi
Uygulamalı
Haziran 2020 / 1. Baskı / 193 Syf.
Fiyatı: 32.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati ön plana çıkarmışlardır. Müşteriler artık işletmelerden bir mal ya da hizmeti satın alırken şirketin itibarı, şirketin piyasadaki verdiği güvene, müşteri memnuniyetine, markaya olan güvenine ve markadan duyduğu memnuniyete göre satın almaktadır. Müşterilerin beklentilerine cevap verecek mal ve hizmet sunabilmek ve bu doğrultuda sadık müşteriler yaratabilmek önemli bir pazarlama stratejisidir. Stratejiyi doğru kullanan işletmeler müşterilerin sadakatini sağlayarak satış ve karlarını arttırmakta ve mevcut müşterilerinde giderlerini azaltmaktadır. Bu durumda sadece satış yapmak şirketler için yeterli olmamaktadır. Marka sadakati oluşması için gereken aşamaları doğru kullanan, tüketicinin mal ve hizmetlere karşı tutumlarını ve davranışlarını dikkate alan şirketler bulundukları sektörlerde kalıcılıkları uzun ve karlılıkları yüksek olmaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786052818978
Yayın Tarihi: Haziran 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 193
Yayınevi: Hiperlink Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Yitmen ...
Eylül 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
Zafer Babür
Eylül 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Marangoz ...
Eylül 2020
47.50 TL
Sepete Ekle
Emre Yıldırım
Ağustos 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020