Marka Memnuniyetinin Marka Sadakatine ve Güvenine Etkisi Uygulamalı Doç. Dr. Yavuz Durmaz, Dr. Öğr. Üyesi Sema Mercanoğlu Erin  - Kitap

Marka Memnuniyetinin Marka Sadakatine ve Güvenine Etkisi

Uygulamalı

1. Baskı, 
Haziran 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
193
Barkod:
9786052818978
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati ön plana çıkarmışlardır. Müşteriler artık işletmelerden bir mal ya da hizmeti satın alırken şirketin itibarı, şirketin piyasadaki verdiği güvene, müşteri memnuniyetine, markaya olan güvenine ve markadan duyduğu memnuniyete göre satın almaktadır. Müşterilerin beklentilerine cevap verecek mal ve hizmet sunabilmek ve bu doğrultuda sadık müşteriler yaratabilmek önemli bir pazarlama stratejisidir. Stratejiyi doğru kullanan işletmeler müşterilerin sadakatini sağlayarak satış ve karlarını arttırmakta ve mevcut müşterilerinde giderlerini azaltmaktadır. Bu durumda sadece satış yapmak şirketler için yeterli olmamaktadır. Marka sadakati oluşması için gereken aşamaları doğru kullanan, tüketicinin mal ve hizmetlere karşı tutumlarını ve davranışlarını dikkate alan şirketler bulundukları sektörlerde kalıcılıkları uzun ve karlılıkları yüksek olmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)