İnovasyon ve Pazarlama Doç. Dr. Deniz Zeren, Dr. Osman Yılmaz  - Kitap
1. Baskı, 
Mart 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
221
Barkod:
9786257045957
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
110,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Albert Einstein'ın da dediği gibi "Bugün yarattığımız problemler, bu problemleri yaratırken düşündüğümüz şekilde çözülemezler" daha yeni bakış açıları, akıl setleri gerektirir. Küreselleşme, teknolojik değişim ve gelişim dünyayı tek ve dev bir pazara dönüştürürken inovasyon adı verilen bu yeni bakış açısı, akıl seti işletmeler için kritik rol oynamaya başlamıştır. Birbirine hızla benzeyen ürünler, gelişen kopyalama kabiliyetleri, ürün yaşam sürelerinin kısalması gibi sorunları çözmede inovasyon, işletmenin en önemli kozu konumundadır. Yoğun küresel rekabette başarı, müşterinin nabzını tutan yeni ürün ve hizmetler üretebilen, bu yolla müşterilerine onları ne kadar düşündüklerini ve anladıklarını gösterebilen işletmelerce elde edilir ve sürdürülür. Bu da inovasyonların müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilmesi, inovatif süreçlerle sarılıp sarmalanması, fiyatlandırılması, dağıtılması, tutundurulması kısacası pazarlama sürecinin yönetilebilmesiyle mümkündür. Farklı bölümlerin farklı yazarlar tarafından kaleme alındığı bu çalışmada İnovasyon ve Pazarlama geniş kapsamlı olarak ele alınmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Odaklı İnovasyon Bakış Açısı
.
İnovasyon Kavramı ve Pazarlama
.
İnovasyonun Müşteriler Açısından Önemi ve Müşteriler İle İş Birliğine Dayalı İnovasyon Süreci
.
Ürün İnovasyonu
.
Süreç İnovasyonu
.
İnovasyon Fiyatlandırma ve İnovasyonların Dağılımı
.
Dağıtım Kanalında İnovasyon Stratejileri
.
Tutundurma Karması Uygulamalarında İnovasyon
.
Bütünleşik İnovasyon İletişimi
.
Pazarlamada İnovasyon Araştırmları
.
Küresel İnovasyon
.
İnovasyon Temelli Girişimcilik Pazarlaması