Hizmet Kalitesi Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar Prof. Dr. Şevkinaz Gümüşoğlu, Prof. Dr. İge Pırnar Tavmergen, Prof. Dr. Perran Akan, Yrd. Doç. Dr. Atilla Akbaba  - Kitap
1. Baskı, 
Haziran 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
371
Barkod:
9789944223058
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
“Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar” adlı bu kitap, ülkemizdeki ve yurt dışındaki seçkin üniversitelerin, kendi alanlarında saygın akademisyenleri tarafından hazırlanmıştır. Eser, söz konusu alanın tüm boyutlarını kapsayan bir özgün makale çalışmaları derlemesidir. Genel olarak hizmet sektöründe kalite üzerinde durulmakla birlikte, hizmetler sektörü içerisinde özel bir yeri olan ve Türkiye için de büyük önem taşıyan turizm endüstrisi özelinde konuya yaklaşan çalışmalar kitap içeriğinde ağırlıklı olarak yer almaktadır.
Kitap, konuya ilgi duyan bireyler, üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler, konuyla ilgili çalışan akademisyenler ve hizmet işletmelerinde yönetici ve uygulayıcı konumda çalışan kişilere yönelik olarak hazırlanmış bir eserdir. Özellikle, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin, ilgili derslerinde bir kaynak olarak kullanabilmeleri, akademisyenlerin çalışmalarında bir kaynak kitap olarak başvurabilmeleri, yönetici ve uygulayıcıların konuyla ilgili birinci elden bilimsel bilgilere ulaşabilmeleri ve karar ve uygulamalarında yararlanabilmeleri amaçlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmet Kavramı, Hizmet Kalitesi Kavramı ve Önemi
.
Hizmet Kalitesinin Sağlanması ve Geliştirilmesi
.
Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi