Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Hizmet Kalitesi Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar
Haziran 2007 / 1. Baskı / 371 Syf.

Temin edilememektedir.
 
   

“Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar” adlı bu kitap, ülkemizdeki ve yurt dışındaki seçkin üniversitelerin, kendi alanlarında saygın akademisyenleri tarafından hazırlanmıştır. Eser, söz konusu alanın tüm boyutlarını kapsayan bir özgün makale çalışmaları derlemesidir. Genel olarak hizmet sektöründe kalite üzerinde durulmakla birlikte, hizmetler sektörü içerisinde özel bir yeri olan ve Türkiye için de büyük önem taşıyan turizm endüstrisi özelinde konuya yaklaşan çalışmalar kitap içeriğinde ağırlıklı olarak yer almaktadır.

Kitap, konuya ilgi duyan bireyler, üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler, konuyla ilgili çalışan akademisyenler ve hizmet işletmelerinde yönetici ve uygulayıcı konumda çalışan kişilere yönelik olarak hazırlanmış bir eserdir. Özellikle, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin, ilgili derslerinde bir kaynak olarak kullanabilmeleri, akademisyenlerin çalışmalarında bir kaynak kitap olarak başvurabilmeleri, yönetici ve uygulayıcıların konuyla ilgili birinci elden bilimsel bilgilere ulaşabilmeleri ve karar ve uygulamalarında yararlanabilmeleri amaçlanmıştır.

Konu Başlıkları
Hizmet Kavramı, Hizmet Kalitesi Kavramı ve Önemi
Hizmet Kalitesinin Sağlanması ve Geliştirilmesi
Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
Barkod: 9789944223058
Yayın Tarihi: Haziran 2007
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x23
Sayfa Sayısı: 371
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Prof. Dr. İge Pırnar Tavmergen
Prof. Dr. İge Pırnar Yaşar Üniversitesi, İşletme bölüm başkanı ve ÜYK seçilmiş üyesidir. 1989’da Bilkent Üniversite’nden MBA, 1998’de Ankara Üniversitesi’nden işletme doktora derecesini almıştır. DEÜ’de 2001 yılında doçent, 2006 yılında profesörlük kadrolarına atanmıştır. İdari görevleri arasında Bilkent Üniversitesi’nde (1989–1996);
• Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu müdür yardımcılığı,
• Orta Kademe Yöneticilik ve Bilgisayar Destekli Muhasebe bölümleri başkan vekilliği,
Dokuz Eylül Üniversitesi’nde (1996–2009);
• İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği bölüm başkanlığı,
• SBE, Dış Ticaret tezsiz yüksek lisans, Turizm İşletmeciliği tezli yüksek lisans, tezsiz yüksek lisans ve doktora programları ana bilim dalı başkanlığı,
Yaşar Üniversitesi’nde (2009–2013);
• İİBF, Turizm İşletmeciliği bölüm başkanlığı,
• SBE, Turizm İşletmeciliği tezli yüksek lisans ve tezsiz yüksek lisans programları ana bilim dalı başkanlığı bulunmaktadır.
Aynı zamanda, ODTÜ İşletme Bölümü’nde (1994–1996), İEÜ İşletme Bölümü’nde (2004–2006) ve Beykent Üniversitesi’nde (2009) yarı zamanlı öğretim elemanı olarak ders vermiştir. Akademik alan olarak; turizm işletmeciliği, turizm pazarlaması, AB–Türkiye turizm ilişkileri, küresel pazarlama yönetimi, uluslararası işletmecilik, uluslararası turizm ve kalite yönetimi konularında makale, araştırma, kitap bölümü ve kongre tebliği, davetli konuşmacı sunumları mevcuttur. İkisi ikinci yazarlarla ve üçü editörlük olmak üzere Uluslararası İşletmecilik: Temel Kavramlar, Uluslararası Turizm İşletmeciliği, Kongre ve Toplantı Yönetimi, Turizmde Tanıtma ve Halkla İlişkiler, Doğrudan Pazarlama, Turizm Sektöründe Kalite Yönetimi, Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar başlıklı yedi kitabı vardır.
Mehmet Şebab Polat ...
Eylül 2020
20.00 TL
İndirimli: 18.00 TL (%10)
Sepete Ekle
Ümit Yaşar Beken
Temmuz 2020
23.00 TL
Sepete Ekle
Mustafa Boz
Temmuz 2020
25.00 TL
İndirimli: 22.50 TL (%10)
Sepete Ekle
Atınç Olcay
Haziran 2020
45.00 TL
İndirimli: 40.50 TL (%10)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020