Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Market Markaları ve Stratejileri
Eylül 2020 / 1. Baskı / 250 Syf.
Fiyatı: 32.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Türkiye'de market markaları perakende pazar payının içinde önemli bir oranda yer almasına rağmen bu markalar ile ilgili yapılan araştırmalarda market markalarının imaj boyutuna yönelik çalışmalar sınırlı kalmıştır. Market markalarının bu yönüne yönelik az yapılan çalışmalara ve ilgiye bu çalışma ile katkı sağ¬lanmak hedeflenmiş.

Bu kitapta Türkiye perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin, market markalarının imajını etkileyen faktörler ve marka imajının algılanan risk ile satın alma niyetine olan etkileri incelenmiş.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Perakende Marketçilik ve Tarihsel Gelişim
Market Markası, Tarihsel Gelişimi, Stratejisi, Avantaj ve Dezavantajları
İmaj Kavramı, Temel Unsurlar ve Mağaza Atmosferi Çalışmaları
Risk Kavramı, Algılanan Risk, Boyutları, Etkileyen Faktörler ve Stratejileri İle Mağaza İmajı Riskleri
Satın Alma Niyeti, Öncesi ve Sonrası Süreç İle Etkileten Faktörler
Güncel Perakende Mağazaları ve Market Markası Örnekleri
Barkod: 9786052472187
Yayın Tarihi: Eylül 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 250
Yayınevi: Dora Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yakup Durmaz
Ekim 2020
50.00 TL
Sepete Ekle
Zafer Babür
Eylül 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
Özgür Bayram Soylu
Eylül 2020
18.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020