Spor Sponsorluğu İmaj Transferi Doç. Dr. Ayşen Akyüz  - Kitap

Spor Sponsorluğu İmaj Transferi

1. Baskı, 
Haziran 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
126
Barkod:
9786051715063
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
95,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
1960'larda McLuhan, dünyanın global bir köye dönüşeceğini söylüyordu. Gerçekten de değişen ekonomi ve gelişen iletişim teknolojileri sayesinde dünya gittikçe küçülmektedir. Bu gelişmeler neticesinde ticaret, iletişim, politika gibi yönlerden birbirleriyle etkileşim halindeki ülkeler için artık ulusal pazarlar yetmemekte, global pazarlara yönelinmektedir.
1980'lerin başlarından itibaren pazarlamacılar arasında popülarite kazanan sponsorluk, günümüzde artık en önemli pazarlama iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. Kültüre, sanata, müziğe, televizyon programlarına vb sponsorluk kararı alınmakla birlikte, dünya çapında en fazla sponsorluğun spora yönelik olduğu görülmektedir. Bunun nedenleri arasında izleyicilerle spor arasında kurulan duygusal bağ; sporun coğrafik, kültürel ve dille ilgili sınırları aşabilme yeteneği ve bireylerin boş zaman aktiviteleri arayışında olması ve sporun enternasyonal yapısı olarak sıralanabilir.
(Tanıtım Bülteninden)