Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları Doç. Dr. Yavuz Akçi  - Kitap

Değişen Pazarlama Anlayışı

Yeni Pazarlama Yaklaşımları

1. Baskı, 
Ekim 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
343
Barkod:
9786053447986
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
175,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Teknolojideki değişim, iletişimin, lojistiğin gelişmesi geleneksel yöntemlerin, tekniklerin yetersiz kalmasına neden olmuş. Geçmişte başarı elde edilmesini sağlayan uygulamalar yetersiz kalmaya başlamış, dolayısıyla bu durum pazarlama faaliyetlerinde de yenilik ihtiyacının ortaya çıkmasına sebep olmuş. Pazarda var olmak, rekabet edilebilir olmak için pazarlama yöneticileri yenilikleri hızlıca benimseyip firmalara ve ürünlere uygulamaya başlamışlar.
Bu kitapta Gerilla Pazarlamaya ilişkin kavramsal bilgilerin yanı sıra gerilla pazarlama süreci, geleneksel pazarlama ile arasındaki farklılıklar, gerilla pazarlama uygulamaları gibi bilgiler verilmiş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Gerilla Pazarlama
.
Niş Pazarlama
.
Nöropazarlama
.
İçerik Pazarlama
.
Siyasal Pazarlama
.
Deneyimsel Pazarlama
.
Dijital Pazarlama
.
Yeşil Pazarlama
.
Sosyal Pazarlama
.
Retro Pazarlama
.
İlişkisel Pazarlama
.
Pazarlama Yönetiminde Veri Madenciliği
.
Değer Temelli Pazarlama