Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Marka Değerleme'de Finansal Yaklaşım
Mart 2020 / 1. Baskı / 130 Syf.
Fiyatı: 17.50 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Marka değeri, sadece akademik camianın değil uygulamanın içinde olan pek çok işletmenin de ilgisini çekmektedir. Özellikle birleşme ve devralma gerçekleştirmeyi amaçlayan işletmelerde satın alma bedeli içinde, ticaret mahkemelerinde karşılaşılan uyuşmazlıkların çözümünde toplam varlık bedeli içinde, yeni marka geliştirme amacıyla gerçekleştirilecek girişimlerde mevcut durum tespitinde hesaplanması gereken bir unsur olarak kabul görmektedir. Özellikle bahse konu durumlarda belirlenecek marka değerinin finansal verilere dayalı olması planlamalar için daha somut sonuçlar ortaya koymaktadır. Bu çalışma, bu ihtiyaçtan yola çıkarak marka değerini hesaplamak isteyen işletmelere yol gösterme amacını da taşımaktadır.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Marka Kavramı ve Marka Değeri
Marka Değerleme Modelleri
Barkod: 9786257045742
Yayın Tarihi: Mart 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 130
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Pınar Seden Meral
Temmuz 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
Özkan Burak Özmen
Haziran 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020