Lüks ve Markalama: Tüketici Davranışlarında Lüks İmgesi Işıl Zeybek  - Kitap

Lüks ve Markalama: Tüketici Davranışlarında Lüks İmgesi

1. Baskı, 
Mayıs 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
142
Barkod:
9786053779223
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
124,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Işıl Zeybek, ikna ve iletişim konularındaki derin bilgisi ile, ince ince ve tüm ayrıntısıyla lüks kavramı, lüks tüketim, tüketici ve haz duygusu, lüks pazarlama konularına ışık tutuyor. Lüks algısının, lüks değer aktarımının hangi dilsel ve göstergelerle gerçekleştirildiği ise yine titizlikle, örneklerden yola çıkarılarak verilmiş kitapta.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Lüks ve Markalama; Tüketici Davranışlarında Lüks İmgesi
.
Lüks Algısı Üzerine
.
Lüksü Tanımlamanın Ötesinde
.
Lüks Ürünler ve Tüketici Davranışları
.
Lüks Hedonizm
.
Lüks ve Markalama
.
Dünyanın En Değerli 10 Lüks Markası
.
Lüks ve İnternet
.
Lüksün Renkleri