Pazarlama İlkeleri : Global ve Yönetimsel Yaklaşım Prof. Dr. A. Kazım Kirtiş  - Kitap

Pazarlama İlkeleri : Global ve Yönetimsel Yaklaşım

1. Baskı, 
Ocak 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
139
Barkod:
9786056282386
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
İşletmelerin rekabette üstün çıkabilmeleri veya liderliklerini sürdürebilmeleri, yaptıkları çalışmaların verimliliği ve başarısıyla doğru orantılıdır. Teknoloji ve bilim geliştikçe rekabet de hızını arttırarak işletmelerin çok daha farklı alanlarda gelişmesini zorunlu kılmaktadır. Tüm değişimlere rağmen, insan öncelikli yaklaşımlar her zaman uzun vadeli hedefler için başarılı sonuçlar ortaya koymuştur.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İşletme Kavramı
.
Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler
.
Pazarlama Sistemini Etkileyen Çevre Faktörleri
.
Toplam Kalite Yönetimi
.
ISO 9000 Standartlar Serisi
.
İşletme Yönetiminin Gelişimi ve Yönetimde Bilginin Önemi
.
Yatırım Projeleri