Pazarlama İlkeleri Prof. Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu  - Kitap
4. Baskı, 
Kasım 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
359
Barkod:
9786053330219
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
39,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
1993 yılında KTÜ tarafından yayımlanmış olan 'Pazarlama İlkeleri' adlı bu kitap, 2002 yılında yeniden düzenlenerek yayımlanmıştır. 10 bölüm olarak hazırlanan bu kitaptan, İktisadi İdari Bilimler fakültelerinde okutulan Pazarlama ve Pazarlama İlkeleri ve ayrıca Meslek Yüksekokulları İ.İ.B. programlarında okutulan Pazarlama derslerinde ders kitabı ya da yardımcı kitap olarak yararlanılabilir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Anlayışı ve Pazarlama İle İlgili Kavramlar
.
Stratejik Pazarlama Yönetim Süreci
.
Pazarlar ve Tüketici Davranışları
.
Hedef Pazarın Tayini
.
Büyüme Stratejileri
.
Mal Politikaları
.
Fiyat Kararları
.
Dağıtım Kanalları
.
Fiziksel Dağıtım
.
Tutundurma Kararları