Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar Doç. Dr. Leyla Özer  - Kitap

Hizmet Pazarlaması

Güncel Konular ve Yaklaşımlar

1. Baskı, 
Ocak 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
317
Barkod:
9786059189453
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
65,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitabın okuyucu hedef kitlesi, Yüksek Lisans ve Doktora eğitimi alan öğrenciler, hizmet pazarlaması hakkında çalışmalar yürüten araştırmacılar ve bilgi sahibi olmak isteyen işletmecilerdir (işletme yöneticileridir). Kitabın temel amacı, sözü geçen okuyucu kitlesine; hizmet pazarlaması alanındaki temel kavramların açıklanması, güncel konuların literatürdeki yaklaşımlarla ve sektördeki örneklerle desteklenmesi sayesinde daha açıklayıcı ve kapsamlı bir bilgi kaynağı sunabilmektir.
Bu doğrultuda kitap, her bölümünde güncel yaklaşımların veya araştırmaların, tablolarla gösterilerek zenginleştirildiği, ondört bölümden oluşmaktadır. Kitabın, bu yönü ile hizmet pazarlaması hakkında bilgi edinmek isteyenlere yol gösterici olacağı düşünülmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmetlerde Pazara Yönelik Stratejik Yaklaşımlar; Bölümlendirme, Hedefleme, Çeşitlendirme
.
Farklılaştırma ve Konumlandırma
.
Hizmetlerde Tüketici Davranışı
.
Hizmet Kalitesi ve Modelleme Çalışmaları
.
Hizmet Ürün Karması Tasarımı ve Stratejileri
.
Hizmet Fiyatlandırılmasında Güncel Yönetsel Yaklaşım ve Çalışmalar
.
Hizmetlerin Dağıtımı; Hizmet Dağıtımında Sorunlar ve Çözüm Yolları
.
Hizmetlerde Pazarlama İletişimi
.
Hizmetlerde İşgören Yönetiminin Paradoksal Yapısı ve İşgören Motivasyonu
.
Hizmetlerde Süreç Yönetimi ve İçsel Pazarlama İlişkisine Yönelik Tartışmalar
.
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar ve Etkileri
.
Hizmetlerde Arz ve Talep Yönetimi: Dengeleme Stratejileri ve Gelir Yönetimi
.
Hizmet Sunumunda Ortaya Çıkan Hizmet Hatası ve Telafi Stratejileri
.
Hizmetlerde Rekabet Stratejileri