Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi
Ocak 2019 / 1. Baskı / 112 Syf.
Fiyatı: 16.50 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan silinmektedir. Pazarda varlığını korumaya çalışan işletmeler, rakiplerinden farklı olarak, tüketicilerle iletişimlerine markayı dahil edip, markayla etkili iletişim kurmaya çalışmaktadır.

Bu işletmeler, tüketicilerin beş duyu organına yönelik mesajlar tasarlayıp, tüketicileri duyguları ve duyuları aracılığıyla harekete geçirmektedir. Duyulara hitap edecek şekilde tasarlanmış marka iletişim mesajları, tüketicilerin markayla ilgili deneyim yaşamasını, markanın farkındalığını, zihinde kalıcı olmasını ve bilinirliğini arttırmaktadır.

Markalar ile duyular arasındaki bağlantı, duyusal markalamanın doğmasını sağlamıştır. Markalar, tüketicilerin duyma, koklama, tatma, dokunma ve görme duyularına mesajlar ilettiklerinde, tüketiciler bu mesajlardan etkilenmektedir. Duygusal bir varlık olan tüketiciler, kararlarının çoğunu duyguları ile almaktadır.

Dolayısıyla, marka iletişiminde duyulara hitap edildiğinde, tüketicileri duygusal olarak etkileyebilme şansı vardır. O yüzden işletmeler, iletişim çalışmalarını, mantık üzerine yoğunlaştırmanın yanı sıra, tüketicilerin duyularına ve duygularına da odaklanmalıdır. Duyusal markalama ile tüketicilere farklı satın alma ve marka deneyimi yaratılmalıdır.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Marka Yönetimi
Marka İletişimi
Duyusal Markalama
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama İlişkisinin Belirlenmesi Üzerine Araştırma
Barkod: 9786053277743
Yayın Tarihi: Ocak 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 112
Yayınevi: Ekin Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Karafakıoğlu
Şubat 2019
56.00 TL
Sepete Ekle
Sevgi Ayşe Öztürk
Şubat 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
Mustafa Ünsalan
Şubat 2019
58.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Eryılmaz
Şubat 2019
42.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019