Reklam (Temel Kavramlar, Teknik Bilgiler, Örnekler) Aybike Serttaş Ertike  - Kitap

Reklam

(Temel Kavramlar, Teknik Bilgiler, Örnekler)

2. Baskı, 
Mayıs 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
248
Barkod:
9786055681203
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
40,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Kitap, farklı açılardan "reklam"la ilgilenenlerin sorularına cevap verir nitelikte. Kitabı üç parça olarak inceleyebiliriz: Temel Bilgiler: Tanımlar, reklamın gelişimi, fonksiyonları, temel yaratıcı stratejiler, reklam ve denetim, küreselleşme ve popüler kültür, marka kavramı, ürün yerleştirme, örnek analizler.
Teknik Bilgiler: Basılı reklam hazırlamak, radyo ve televizyon reklam senaryosu, brief, storyboard, shootingboard, kamera hareketleri, çekim ölçekleri ve geçişler, örnekler. Reklama farklı ve eleştirel bir bakış açısı: Başarılı ve radikal reklamcılar, IPTV ve reklam, sektörel gelişmeler, alternatif reklam mecraları, subliminal reklam.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İletişim: Temel Bilgiler, Kavramlar
.
Küreselleşme, Popüler Kültür ve İletişim
.
Reklam
.
Ürün
.
Reklam Stratejileri
.
Star Stratejisi
.
Renkler ve Anlamları
.
Teknik Bilgiler