Dijitalleşme ve İletişim Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan  - Kitap

Dijitalleşme ve İletişim

1. Baskı, 
Nisan 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
110
Barkod:
9786257915205
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
229,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Dijitalleşme günlük hayatımızın bir parçası olageldiğinden beri hem iletişim sürecini hem de kültür anlayışımızı ve pratiklerimizi derinden değiştirmiş. Bu çalışma dijitalleşme sürecine odaklanırken bu sürecin iletişim kavramında yarattığı değişimi ve kültüre bakış açımızda neden olduğu dönüşümü anlamayı amaçlamaktadır.
Dijitalleşme zaman ve mekân sınırlamasına son getirerek iletişim sürecini hızlandırmış ve dönüştürmüştür. Bu çalışmanın ana ekseni dijitalleşme ve iletişim kavramlarını küreselleşme ve kültür açısından ele almaktır. Bu nedenle "Dijitalleşme Bağlamında İletişimi ve Kültürü Nasıl Değerlendirmeliyiz?" sorusundan hareketle sırasıyla sosyal medya, küreselleşme ve bireyler ve kurumlar açısından dijital iletişim kavramları derinlemesine analiz edilmektedir. Sosyal medyanın gelişiminin incelenmesi sonrasında, küreselleşmenin hayatımıza nasıl etki ettiği ve kültüre bakış açımızı nasıl değiştirdiği irdelenmektedir. Sonrasında dijital iletişimi, bireyler ve kurumlar açısından olmak üzere iki ayrı başlıkta ele alınmaktadır. Bireyler açısından dijital iletişim kısmında dijital kültür ve katılımcı kültür konuları işlenirken, kurumlar açısından dijital iletişim başlığı altında güncel pazarlama uygulamaları, itibar yönetimi ve kriz yönetimi kavramları analiz edilmektedir. Bu sayede dijitalleşen iletişime bütüncül bir bakış açısıyla yaklaşılmış ve dijitalleşme sürecinde iletişimin geçirmekte olduğu değişimi her yönüyle anlatmak amaçlanmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Dijitalleşme Bağlamında İletişim ve Kültürü
.
Nasıl Değerlendirmeliyiz?
.
İletişimin Dijitalleşme Süreci ve Sosyal Medya
.
Küreselleşme ve İletişim
.
Bireyler Açısından Dijital İletişim: Kültür ve Birey Açısından Dijitalleşme
.
Kurumlar Açısından Dijital İletişim: Pazarlama ve Stratejik İletişim Yönetimi Açısından Dijitalleşme
Kitapla İlgili Kategoriler