Pazarlama Ahlakı Prof. Dr. Ömer Torlak, Yrd. Doç. Dr. Muhammet Ali Tiltay  - Kitap
6. Baskı, 
Şubat 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
383
Barkod:
9786053338437
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
49,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Diğer Baskılar
0. baskı
Temmuz 2007
0
0 (%NaN)
Kitabın Açıklaması
İnsanlık tarihi boyunca, bu sorumluluk ve bilincin azaldığı ya da gözardı edildiği dönemler olmuştur. Toplum içindeki birey ve örgütlere düşen görev, bu sorumluluk bilincinin canlı kalmasını sağlamak ve ona uygun davranış ve eylemler içinde olmaktır.
Bu kitap özellikle ekonomik amaçlı işletmeler ve onların pazara yansıyan eylemleriyle ilgili sosyal sorumluluklar ve iş ahlâkı boyutunun vurgulanması amacıyla kaleme alınmıştır. Çalışma uygulamacılar öğrenciler için yararlı bir kaynaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İşletme ve Sorumlulukları
.
İş Ahlakı
.
Pazarlama Ahlakı
.
Tüketici Ahlakı