İşletmelerin Sosyal Sorumlulukları ve Paydaş Grupları ile İlişkilerinin Yönetimi Bilçin Tak  - Kitap

İşletmelerin Sosyal Sorumlulukları ve Paydaş Grupları ile İlişkilerinin Yönetimi

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
249
Barkod:
9786053770855
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Çalışmanın ilk bö­lüm­de iş­let­me­le­rin sos­yal so­rum­lu­luk­la­rı­nın da­yan­dı­ğı ar­gü­man­lar in­ce­len­miş­tir. Ko­nuy­la iliş­ki­sel­li­ği ne­de­niy­le etik ko­nu­su­na da kı­sa­ca de­ği­nil­miş­tir. İkin­ci bö­lüm “sos­yal so­rum­lu­luk” kav­ra­mı­nın te­mel ta­şı olan pay­daş kav­ram­sal­laş­tır­ma­sı­na ve pay­daş ku­ra­mı­na ay­rıl­mış­tır. Üçün­cü bö­lüm­de sos­yal per­for­mans kav­ram­sal­laş­tır­ma­sı­na yö­ne­lik mo­del­ler in­ce­len­miş­tir.
Bu nok­ta­dan son­ra “ör­güt­le­rin sos­yal sorum­lu dav­ranış gös­ter­mesinin nedeninin, nasılının ve bu dav­ranışın sonuç­larının nasıl in­celenebileceği tar­tışıl­mış­tır. Son bölüm­de genel kabul gören sos­yal per­for­mans öl­çüm araç ve tek­nik­lerine yer veril­miş­tir.