Narsistik Tüketim Muhammed Bilgehan Aytaç  - Kitap

Narsistik Tüketim

1. Baskı, 
Ekim 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
150
Barkod:
9789758396221
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
90,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Kişilik özelliği olarak narsisizm, yüksek öz saygılı, güce fazlasıyla tamah eden, ikili ilişkilerde samimiyetten yoksun, güçlü bir imge uğruna duygularını geri plana atan, tanrılara has bir şekilde öz yeterlilik hisseden, diğerleri hakkında olumsuz görüşe sahip ve eleştirilmeye tahammül edemeyen bireyi tarif etmektedir. Burada sıralanan her bir etkenin günümüz tüketicisinin satın alma deneyimlerine, ürün, hizmet ve marka tercihlerine etki ettiği görülmektedir. Her bir kültürel faktörün, detaylı incelendiğinde, ülkemizde de yaygınlaştığı ve tüketime yön verdiği görülmektedir.
Narsisizm ve tüketim hakkında hazırlanan bu eser 2019'da Aksaray Üniversitesi'n de tamamlanan 'Tüketicilerin Narsisizm Üzerinden Markaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının İncelenmesi' isimli doktora tez çalışması esas alınarak yaratılmış.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Narsisizm ve Kavramsal Çerçevesi
.
Narsisizm Kültürü
.
Narsisizm ve Tüketim
.
Narsistik Tüketim
.
Türkiye'de Narsisizm Artıyor mu?