Sosyal Medya Pazarlaması İnstagram'dan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler Yrd. Doç. Dr. Duygu Fırat  - Kitap

Sosyal Medya Pazarlaması

İnstagram'dan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler

1. Baskı, 
Aralık 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
164
Barkod:
9786052420751
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
168,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sosyal medyanın kullanımının artması işletmeler için de girişimciler için de yeni bir alan yaratmıştır. Sosyal medya pazarda faaliyet gösteren işletmeler için müşterileri ile ilişkilerini artıracakları, reklam yaptıkları, yarışmalar yaptıkları, marka farkındalığını artırdıkları bir alan olmuştur.
İnstagram, gün geçtikçe kullanımı sıklıkla artan sosyal medya araçlarından biridir. Sadece bireysel kullanım alanında değil işletmeler tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu çalışmada da, İnstagram'dan satın almanın değerlendirilmesine etki eden faktörler belirlenmeye çalışılmıştır.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Medya
.
Sosyal Medya Pazarlaması
.
Sosyal Medyada Tüketici Davranışı
.
Instagram'dan Satın Almanın Değerlendirilmesi