Pazarlama Yaklaşımları Prof. Dr. Fikret Yaman  - Kitap

Pazarlama Yaklaşımları

1. Baskı, 
Aralık 2025
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
239
Barkod:
9786258544077
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
300,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama, günümüzde işletmelerin varlığını sürdürmesinde en önemli temel taşlardan biridir. İşletmeler pazarlama yaklaşımları ile tüketicilerin dikkatini çekmekte ve satışlarını arttırmaktadır. Son yıllarda ön planda olan işletmelerin etkili pazarlama yaklaşımlarından yararlandığı görülmektedir. Bu nedenle gerek işletmeler gerekse tüketiciler için pazarlama büyük önem arz etmektedir.
Çok çeşitli pazarlama yaklaşımları bulunmaktadır. Bu kitapta; nöropazarlama, deneyimsel pazarlama, destinasyon pazarlaması, yeşil pazarlama, sürdürülebilir ihracat pazarlaması, amaca yönelik pazarlama, gerilla pazarlama, kişiselleştirilmiş pazarlama, influencer pazarlama ve lojistik pazarlama konularına yer verilmiştir. Alanında uzman isimler pazarlamaya farklı bir bakış açısı kazandırmayı amaçlamışlardır.
Kitabın İçindekileri
Birinci Bölüm 
Nöropazarlama (Neuromarketing) 
Fikret Yaman 
İkinci Bölüm 
Deneyimsel Pazarlama 
Alpaslan Özmen 
Üçüncü Bölüm 
Destinasyon Pazarlaması 
Sabri Çelik 
Dördüncü Bölüm 
Yeşil Pazarlama (Green Marketıng) 
Ayşe Aygün Özgöz 
Beşinci Bölüm 
Sürdürülebilir İhracat Pazarlaması 
Fuat Öz 
Altıncı Bölüm 
Amaca Yönelik Pazarlama 
Semih Açıkgözoğlu 
Yedinci Bölüm 
Gerilla Pazarlama 
Halil İbrahim Cansız 
Sekizinci Bölüm 
Kişiselleştirilmiş Pazarlama 
İrem Koçyiğit Çalhan 
Dokuzuncu Bölüm 
Etkileyici Kişi Pazarlaması 
Birgül Medetoğlu 
Onuncu Bölüm 
Lojistik Pazarlama 
Gurbet Tınas