Pazarlama, günümüzde işletmelerin varlığını sürdürmesinde en önemli temel taşlardan biridir. İşletmeler pazarlama yaklaşımları ile tüketicilerin dikkatini çekmekte ve satışlarını arttırmaktadır. Son yıllarda ön planda olan işletmelerin etkili pazarlama yaklaşımlarından yararlandığı görülmektedir. Bu nedenle gerek işletmeler gerekse tüketiciler için pazarlama büyük önem arz etmektedir.
Çok çeşitli pazarlama yaklaşımları bulunmaktadır. Bu kitapta; nöropazarlama, deneyimsel pazarlama, destinasyon pazarlaması, yeşil pazarlama, sürdürülebilir ihracat pazarlaması, amaca yönelik pazarlama, gerilla pazarlama, kişiselleştirilmiş pazarlama, influencer pazarlama ve lojistik pazarlama konularına yer verilmiştir. Alanında uzman isimler pazarlamaya farklı bir bakış açısı kazandırmayı amaçlamışlardır.