Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
İtibar Yönetimi
Perakende Sektöründe İtibar Yönetimi
Aralık 2016 / 1. Baskı / 330 Syf.
Fiyatı: 29.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Kurumsal itibar oluşumuna yönelik faaliyetlerde bulunmak, kurumsal itibarı yönetmek ve ölçmek, bütün şirketler için olduğu gibi, perakende sektöründe faali¬yet gösteren şirketler için de hayati bir önem taşımaktadır. Günümüzde özellikle modern perakendecilik sektöründeki artan rekabet de bu çalışmaları zorunlu kıl-maktadır. Müşteriler artık iyi bir kurumsal vatandaş gibi davranan, çalışanları arasında adaletle hükmeden, performansı her geçen gün artan, kaliteli ürün ve hizmet sunan, vizyon sahibi ve yaptığı alışverişlerde kendini iyi hissettiren mağazalardan alışveriş yapmayı tercih etmekte, gerektiğinde iyi bir itibara sahip şirketlerin ürün ve hizmetlerine daha yüksek ücret ödemeye razı olmaktadırlar.

Bu çalışmada; Kurumsal itibarın, Konya il merkezindeki tüketicilerin mağaza tercihleri üzerinde bir etkisinin bulunup bulunmadığı tespit edilmeye çalışılmış, bu kapsamda Konya' da faaliyet göstermekte olan 4 büyük perakende zincirlerinin kurumsal itibarları ölçülerek bazı analizler gerçekleştirilmiştir. Araştırmada; mağazalara ait ürün ve hizmetler, inovasyon, çalışma ortamı, yönetişim, kurumsal vatandaşlık, liderlik ve performans üst başlıkları altında çeşitli değişkenler ele alınmıştır.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786059831963
Yayın Tarihi: Aralık 2016
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 330
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

İsmail Orhan Sönmez
Temmuz 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
P. T. Elliott
Nisan 2019
27.50 TL
Sepete Ekle
Adnan Kulaksızoğlu
Nisan 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019