Küresel Yönetim ve Pazarlama Prof. Dr. Muhittin Karabulut, Dr. A. Tuğba Karabulut  - Kitap
3. Baskı, 
Mart 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
150
Barkod:
9786054220120
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
330,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Yönetimde, iki önemli kavram vardır: Birisi doğru işi yapmak ve diğeri de işi doğru yapmaktır. Bu iki kavram ışığında, dış ticaret açığının bir diğer anlamı da şudur: Ülkede, yeterince doğru iş yapılmıyor ve yapılan işler de yeterince doğru yapılamıyor. Olması gereken iki doğru, eğri haline dönüşünce, iki eğriden bir doğru çıkmadığı için sinerji kayıpları yaşanmakta, rekabetçi üstünlük başka ülkelere kaptırılmakta ve dış ticaretimiz sürekli açık vermektedir.
Bu eserde küreselleşme kavramı yönetim ve pazarlama açısından incelenmeye çalışılırken, doğuştan küreselleşmeyi ve doğuştan küresel şirketlerin faaliyetlerini doğru bir iş olarak görüp, bu işi ve işin yapılma yöntemleri açıklığa kavuşturulmak istendi. Böylesi bir işin doğru oluşturulması ve doğru uygulanması açısından, küresel değer zinciri yönetimi yaklaşımı bir model olarak ele alınıp incelendi. Yapılan çalışmalar hem akademik çevrelerde hem de iş dünyamız için yararlı bir kaynak oluşturmaktadır. Aynı zamanda üniversitelerde ilgili dersler için yardımcı bir ders kitabı özelliğindedir.