Marka Hukukunda Karıştırma İhtimali Harun Sarıgül  - Kitap

Marka Hukukunda Karıştırma İhtimali

1. Baskı, 
Eylül 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
166
Barkod:
9786257802598
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
230,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bir markanın aynısı veya benzerinin başka biri tarafından karıştırılmaya sebep olacak şekilde kullanılması durumu marka hakkının ihlalini, karıştırma ihtimalini oluşturmaktadır Karıştırılma ihtimalinin belirlenmesi için başta işaretler, mal veya hizmetler arasındaki benzerlik ve farklılıklar ile tüketici gruplarının incelenmesinin yanında göz önünde bulundurulması gereken birçok unsur bulunmaktadır dolayısıyla karıştırma ihtimalini belirlemek bir hayli zordur. Bu çalışmanın amacı da başta bu unsurları Yüksek Mahkeme kararları ışığında belirleyerek bunların, markada "karıştırma ihtimali"ne etkisini ortaya koymaktır ve özellikle son yıllarda sıkça görülmeye başlayan farklı tanıtıcı işaretler ve fikri ürünler ile markalar arasında oluşabilecek karıştırma ihtimali durumlarını incelemektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Markada Karıştırma İhtimali Kavramı
.
Karıştırma İhtimalinde Özellikli Hususlar
.
Marka ile Farklı Ayırt Edici İşaretler Arasında Karıştırılma İhtimali