Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Yeni Başlayanlar İçin
Marka Yönetimi
Aralık 2020 / 1. Baskı / 118 Syf.
Fiyatı: 23.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Bu kitabın hazırlanmasındaki temel motivasyon, marka yönetimi konusundaki temel bilgileri olabildiğince basit bir şekilde aktarmaktır. Böylece alana ilgi duyanlar ve marka yönetimi konusunda ilk defa okuma yapacakların detaylara boğulmadan keyif alabilecekleri varsayılmış. Kitaba bu gözle bakılması doğru olacaktır.

Kitap, beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde imaj, kimlik tutum gibi ile marka ilgili temel kavramlar açıklanmaktadır, ikinci bölüm marka yönetimini önemli konularından olan konumlandırmaya ayrılmış. Üçüncü bölümde günümüz popüler kavramlarında olan marka denkliği işlenmiş. Dördüncü bölümde çoğu pazarlama ve marka yöneticisinin, markalarına isim koyarken ve marka gruplarını yönetirken kullanacakları marka mimarisi açıklanmış. Son bölümde ise marka yönetiminin olmazsa olmazı iletişim işlenmiş ve marka iletişimi için kullanılabilecek araçlar anlatılmış.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Temel Kavramlar
Konumlandırma
Marka Denkliği
Marka Mimarisi
Marka İletişimi
Barkod: 9786257210799
Yayın Tarihi: Aralık 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 118
Yayınevi: Ekin Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Bülent Demirdağ ...
Ocak 2020
70.00 TL
Sepete Ekle
Serkan Kılıç
Ocak 2021
38.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Emre Aköz
Ocak 2021
29.00 TL
Sepete Ekle
Erkan Akar
Ocak 2021
43.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2021