Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Marka Kentler ve Sembol Yapıları
Ocak 2019 / 1. Baskı / 134 Syf.

Temin edilememektedir.
 
   

Bu kitabın birinci bölümünde; marka oluşumu sürecinde temel oluşturan marka, markalama, marka kimliği, marka imajı, marka denkliği ve marka değeri gibi kavramlara yer verilmiş. İkinci bölümde, kent markalaşmasına yönelik kavram ve uygulamalar bulunmaktadır. Üçüncü bölümünde kent markası oluşturma süreci ele alınmış. Bu doğrultuda kent kimliği, sembol, kent sembolü ve sembol yapı kavramları açıklanmış. Dördüncü bölümünde Dünya'da ve Türkiye'de marka kentler ve sembol yapıları hakkında bilgilere yer verilmiş. Türkiye Turizm Stratejik Planında İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya "marka kent" kapsamına alınmış ve geliştirilmesi gerekliliği vurgulanmış. Genel anlamda bu iller değerlendirilmiş, illerin sembol yapıları belirlenmiş ve bu yapıların kentin markalaşmasına etkileri ortaya konulmuş.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786052541104
Yayın Tarihi: Ocak 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 134
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

İbrahim Yarar
Ekim 2020
145.00 TL
Sepete Ekle
Muhammet İkbal Karadaş
Eylül 2020
59.00 TL
Sepete Ekle
Z. Emre Kurt
Eylül 2020
59.00 TL
Sepete Ekle
Remzi Özmen
Eylül 2020
8.90 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020