Pazarlama Teorisi Gelişimi ve Değişimi Jagdish N. Sheth, Dennis E. Garrett  - Kitap

Pazarlama Teorisi

Gelişimi ve Değişimi

1. Baskı, 
Mart 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
290
Barkod:
9786052423714
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
189,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sheth, Garrett ve Gardner'ın Pazarlama Teorisi adlı kitapları pazarlama akademik dünyasına adım atacak bir kişinin başucu kitabıdır. Pazarlama Teorisi pek çok pazarlama doktora ve hatta bazen yüksek lisans programının en önemli konularından biridir. Pazarlama bilimine açılan ana kapıdır. Doçentlik sözlü sınavlarının sine qua non konusu ve bence her şeyden önce pazarlama bilim insanı olmanın temel taşıdır.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
İnteraktif Olmayan–Ekonomik Pazarlama Okulları
.
İnteraktif–Ekonomik Pazarlama Düşüncesi Okulları
.
İnteraktif Olmayan–Ekonomik Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları
.
İnteraktif–Ekonomik Temelli Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları
.
Öğrendiklerimiz