Pazarlamada Markalaşma Stratejileri Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş, Pınar Saraç, Hande Gülnihal Gümüş Bilim  - Kitap
1. Baskı, 
Ocak 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
95
Barkod:
9789944157742
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Dünyada yaşanan hızlı değişimler dünya ticaretinde rekabetin
artmasına neden olmaktadır. İşletmelerin pazarda kalıcı olmaları için bu değişimi takip etmesi zorunlu hale gelmiştir. Sosyal hayatımızda çevremizdeki değişimleri fark ederken rekabetin de arttığını gözlemlemekteyiz. İhtiyaçları günden güne artan tüketiciler bu globalleşen pazarda pek çok farklı ürüne rastlamaktadır. İşletmeler için bu çeşitli ürün içerisinden farklılık yaratmak ve tüketicinin güvendiği
bir marka yaratmak en önemli stratejik noktadır. Çünkü tüketicilerin ihtiyaçları sürekli değişmektedir. Bir işletme yaratacağı marka ile gelişen dünyanın gerisinde olmadığını ve sürekli değişime açık olduğunu ifade etmektedir.
Bu çalışmada pazarda büyümenin, ayakta kalmanın ve değişimi yakalamanın en önemli yolu markalaşmak olduğunun üzerinde durulmuştur. İşletmelerin markalaşma yolunda kalıcı
ve sağlam bir imaj yaratmak için izledikleri stratejilerin önemi
vurgulanmıştır. Markalaşmanın işletmeye ve tüketiciye
kazandırdığı avantajlardan bahsedilmiştir.