Yeşil Pazarlama Tüketici Algısı Üzerine Bir Araştırma Yrd. Doç. Dr. Ebru Onurlubaş, Derya Dinçer  - Kitap

Yeşil Pazarlama

Tüketici Algısı Üzerine Bir Araştırma

1. Baskı, 
Ekim 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
151
Barkod:
9786053337607
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
149,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Amerikan Pazarlama Birliği'nin 1975 yılında düzenlediği 'çevreyle ilgili pazarlama' konulu bir seminerde ortaya çıkan yeşil pazarlama, tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarım karşılayan çevre ile dost ürünlerin pazara sunulmasıdır.
Yeşil pazarlama üretimden başlayarak tüketimin son aşamasına kadar ürün yaşam süreci boyunca önemli bir yere sahiptir. Küreselleşmeyle birlikte zaman içerisinde artan tüketici bilinci ve çevreye olan duyarlılık çevre dostu ürünlere olan talebi arttırmıştır. Bu nedenle literatürde çevre dostu ürünlerin tüketiciyle buluşturulması ve bu ürünlerin tercihi üzerindeki etkili faktörlerin araştırılması yönündeki birçok çalışma gün geçtikçe önem kazanmıştır.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Çevresellik ve Çevre Sorunları
.
Yeşil Pazarlama
.
Tüketicilerin Yeşil Ürün ile İlgili Algılarına Yönelik Bir Araştırma