Şimdi İşveren Markası Zamanı Doç. Dr. Ayşe Begüm Ökten, Doç. Dr. Elif Yolbulan Okan  - Kitap
1. Baskı, 
Aralık 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
160
Barkod:
9786054749577
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Son yıllarda iş dünyasında sıklıkla duymaya başladığımız doğru, donanımlı ve yetenekli çalışan bulma ve çalışanları uzun süre şirkette tutma sıkıntısını çözmenin en önemli yollarından biri insan kaynakları ve pazarlama disiplinlerinin birlikte kavramsallaştırdığı işveren markası yaratmaktır. Markalaşma sayesinde işveren daha fazla sayıda nitelikli çalışan çekebildiği gibi onlarla uzun süre birlikte çalışma fırsatını da yakalayacaktır.
Bu kitapta kavramsal olarak hem pazarlama hem insan kaynakları yazınında yer bulan işveren markasının teorik altyapısı tartışılmakta hem de dünyadan ve ülkemizden yaratıcı işveren markası uygulamalarına yer verilmektedir. İster uluslararası, ister küçük ölçekli bir şirketiniz olsun insan kaynağı her zaman en değerli varlığınızdır. Doğru ve yaratıcı insan kaynakları uygulamaları ancak markalaşma prensibi ile yürütüldüğünde sürdürülebilir katma değer yaratır.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Marka Kavramına Genel Bakış
.
İşveren Markası
.
İşveren Marka Değeri
.
İşveren Markası ve Şirket Kültürü
.
İşveren Markası ve İşe Alma
.
Çalışanları Elde Tutma
.
Güçlü İşveren Markası Yaratmak ve Yeni Trendler
.
Başarılı İşveren Markası Örneği: Pfizer Türkiye