Stratejik Marka Yönetimi Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi Kevin Lane Keller  - Kitap

Stratejik Marka Yönetimi

Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi

1. Baskı, 
Mart 2019
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
21x27
Sayfa:
592
Barkod:
9786057895073
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Kitabın Fiyatı:
434,00
İndirimli (%10):
390,60
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitabın temel amacı, marka sermayesini inşa etmek, ölçmek ve yönetmek için gerekli olan pazarlama programlarının ve etkinliklerinin tasarımı ve uygulanması konularında kapsamlı ve güncel bir uygulama fırsatı sağlamaktır. Pazarlama literatüründe son derece değerli bir yere sahip bu kitap sayesinde okuyucular, marka ile ilgili konulara derin ve küresel bir bakış açısı kazanma şansına da sahip olabilecektir.
Kitap, hem temel marka ilkeleri hem de klasik ve çağdaş marka oluşturma uygulamalarıyla ilgilenen öğrencilere; pazarlama kararlarının marka performansı üzerindeki etkileri ile ilgili yöneticilere ve analistlere; marka imtiyazlarının uzun vadeli getirisi ve ürün veya hizmet portföyleri ile ilgilenen üst düzey yöneticilerin yanı sıra pazarlama stratejileri ve taktikleriyle ilgili yeni fikirleri öğrenmek isteyen herkese hitap etmektedir. Kitap, her biri pazarlama alanında çalışan başarılı akademisyenler tarafından özenli ve titiz çalışmanın sonucunda Türkçeye kazandırılmıştır. Tüm bölümler arasında anlatım, dil ve akış birliğinin sağlanması amacıyla çeviri üzerinde özenli bir çalışma yürütülmüştür. Bunun yanında daha önce Türkçe literatürde olmayan bazı sözcük ve kavramlar dilimize kazandırılmıştır. Bu eserin Türkçeye çevrilmesi, pazarlama ve marka alanında kaynakların zenginleşmesine de önemli ve değerli katkılarda bulunacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)