Marka Yönetimi Fatma Atıgan  - Kitap

Marka Yönetimi

1. Baskı, 
Ocak 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
156
Barkod:
9786053207719
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
126,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Özellikle pazarlama eğitimi alan tüm fakülte ve yüksekokul öğrencileri ile sektörde kendi markasını yaratmak ve/veya geliştirmek isteyen tüm uygulayıcılara yararlı olması amacıyla hazırlanan bu eserde; markanın tanımı, bileşenleri, tüketiciler, üretici işletmeler, perakendeciler ve toptancılar açısından sağladığı faydalar, marka tutumunun, marka imajının, marka güveninin, marka değerinin, marka farkındalığının, marka bağlılığının, marka çağrışımının ve algılanan kalitenin tanımı, önemi, boyutları, bileşenleri ve ölçümü konularına yer verilmiştir.
(Tanıtım Bülteninden)