B. ÇALIŞMANIN KAPSAMI VE ÇALIŞMA PLANI
DENİZ TİCARETİ SÖZLEŞMELERİ
II. ZAMAN ÇARTERİ SÖZLEŞMESİ
III. DENİZ YOLUYLA YOLCU TAŞIMA SÖZLEŞMESİ
D. Sözleşmenin Kurulması ve Belgelenmesi
E. Navlun Sözleşmesinin Türleri
F. Asıl Navlun–Alt Navlun Sözleşmeleri
G. Sözleşmenin Tarafları ve İlgilileri
H. Uygulanacak Hukuk ve Kurallar
TAŞIYANIN NAVLUN SÖZLEŞMESİNDEN DOĞAN SORUMLULUĞU
II. TAŞIYANIN SORUMLULUĞUNUN TARİHSEL GELİŞİMİ
A. Çeşitli Düzenlemeler ve Konvansiyonlarda Taşıyanın Sorumluluğunun Tarihsel Gelişimi
B. Türk Hukukunda Taşıyanın Sorumluluğunun Tarihsel Gelişimi
III. SORUMLULUK SEBEPLERİ
A. Geminin Başlangıçta Denize, Yola veya Yüke Elverişsiz Olması
B. Eşyanın Zıya veya Hasara Uğraması ya da Geç Teslimi
C. Eşyanın İzinsiz Olarak Başka Bir Gemiye Yüklenmesi veya Aktarılması
D. Eşyanın İzinsiz Olarak Güvertede Taşınması
E. Haklı Sebep Olmaksızın Rotadan Sapma
TAŞIYANIN MUTLAK SORUMSUZLUK SEBEPLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
I. ULUSLARARASI KONVANSİYONLAR ÖNCESİNDEKİ DÖNEM
II. ULUSLARARASI KONVANSİYONLARDA TAŞIYANIN MUTLAK SORUMSUZLUK SEBEPLERİ
TAŞIYANIN MUTLAK SORUMSUZLUK SEBEPLERİ NEDENİYLE NAVLUN SÖZLEŞMESİNDEN DOĞAN SORUMLULUĞUNDAN KURTULMASI
C. Kusurun Derecesi ve Taşıyanın Şahsi Kusurunun Sonucu
D. Teknik Kusurun Diğer Bazı Kavramlardan Ayırt Edilmesi
F. Teknik Kusur Mutlak Sorumsuzluk Sebebinin Hakkaniyet ve Güncellik Bakımından Değerlendirilmesi
B. Yangın ve Yangın Zararı Kavramları
C. Kusurun Derecesi ve Taşıyanın Şahsi Kusurunun Sonucu
D. Geminin Başlangıçta Sefere Elverişsiz Olmasının Yangın Mutlak Sorumsuzluk Sebebi Bakımından Sonuçları
F. Yangın Mutlak Sorumsuzluk Sebebinin Hakkaniyet ve Güncellik Bakımından Sorgulanması
B. Taşıyanın Mutlak Sorumsuzluk Sebebinden Yararlanmasının Şartları
C. Taşıyanın Sorumluluktan Kurtulması
IV. EŞYANIN CİNS VEYA DEĞERİNİN KASTEN GERÇEĞE AYKIRI BİLDİRİLMESİ
C. Taşıyanın Mutlak Sorumsuzluk Sebebinden Yararlanmasının Şartları
D. Taşıyanın Sorumluluktan Kurtulması
V. HAKLI SEBEPLE ROTADAN SAPMA
D. Taşıyanın Sorumluluktan Kurtulması