Hizmet Pazarlama Etkinliği ve Kalite Dr. Hüsniye Örs  - Kitap

Hizmet Pazarlama Etkinliği ve Kalite

1. Baskı, 
Ocak 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
235
Barkod:
9789944165037
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
34,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Son yıllarda dünya ekonomilerinin geçirdiği değişim ve gelişim süreci, piyasalarda faaliyette bulunan İşletmelerin sektörel sınıflandırmasını da değiştirmiştir.
Bu sınıflandırmanın bir uç noktasında bulunan yaklaşım, tüm sektörlerin temelde 'hizmet sektörü1 olduğu görüşünü ortaya koyar. Bu görüşün temel dayanağı, ne üretirlerse üretsinler işletmelerin özde 'fayda' ürettikleridir. Hizmet sektörü, genel ekonomi içindeki payı ülkelerin gelişmişlik düzeylerine göre değişmekte ise de önemli bir ağırlığa sahiptir. Bu ağırlıklı önemin 'Hizmet Pazarlaması' açısından da ele alınması gerektiği kanaati, kitabın kaleme alınmasının nedeni olmuştur.
Kitapta farklı özelliklere sahip olsalar da tüm hizmetler için en Önemli kavramlardan biri olan 'kalite', özellikle incelenmiştir. Bununla beraber hizmet pazarlamasında etkinliği arttırma yaklaşımlarına yer verilmiştir. Hizmet pazarlamasında kalite konusunda son yıllarda Türkiye'de pek çok araştırma yapılmıştır. Ancak konunun önemi dikkate alındığında az sayıda yayına rastlanmıştır. Bu açığı giderebilmek amacıyla, kitabın hazırlanmasında konuyla ilgili ulaşılabilen ulusal ve uluslar arası yayınlardan yararlanılmış ve pazarlama terminolojisine bağlı kalınarak okuyucuların rahatça anlayabilmelerine çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmet Pazarlaması
.
Hizmet Pazarlama Potansiyeli Maksimizasyonu
.
Hizmetlerde Kalite