Yeni Medya Trendleri Yeni Medya İletişim Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler Prof. Dr. B. Aykut Arıkan  - Kitap

Yeni Medya Trendleri

Yeni Medya İletişim Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler

1. Baskı, 
Haziran 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
155
Barkod:
9786052819289
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Yeni Medya disiplini, bugün artık kendisine İletişim Bilimleri içinde hem kavramsal hem de kuramsal açıdan oldukça önemli bir yer edinmiştir. Özellikle sanayi sonra toplumların, gelişen ve artan teknolojik araçlarla ivmelenmesi sonucunda ortaya çıkan Ağ toplumu olgusu, Yeni Medyayı hem bir taşıyıcı omurga olarak hem de disiplinlerarası bir araştırma nesnesi olarak benzersiz bir yere koymuştur.
Yeni Medya disiplini yeni ve disiplinlerarası bilimsel bir yaklaşım gerektirmektedir. Bunun da ötesinde, Yeni Medya yeni bir araştırma nesnesi olarak, sadece geleneksel iletişim teorisine tabi olmakla kalmayıp, aynı zamanda bilimcileri yakından veya uzaktan ilgili disiplinlerle bağlantılar kurmaya zorluyor. Bu nedenle de yapay zekâ, ağ bilimi, sayısallaştırma vb. konuları içeren disiplinlerarası bir müfredat tasarlamak bir zorunluluk haline gelmektedir. Bu kitabın amacı, bir yandan Yeni Medya disiplinini ortaya çıkartan kavramsal ve kuramsal temelleri ele almak, diğer yandan bu alanın güncel trendleri üzerinden bu kavramsal ve kuramsal temellerin günlük yaşam pratiğine izdüşümlerini oraya koymaktır. Zira, ancak bu şekilde kitabın alt-başlığında yatan, Teknoloji, Toplum ve İş Dünyası için Perspektifler çizmek mümkün olacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)