Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi  Dr. Murat Akın  - Kitap

Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi

1. Baskı, 
Aralık 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x20
Sayfa:
149
Barkod:
9789944165549
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bankacılık sektöründeki yoğun rekabet ve sektörün emek yoğun teknolojiden sermaye yoğun teknolojiye geçmesi, bu alanda faaliyet gösteren bankaları, hizmetlerinde çeşitlendirmeye veya geçmiş dönemlere göre daha kaliteli hizmet sunmaya, diğer bir ifadeyle tüketici yönlü olarak faaliyet göstermeye yöneltmektedir.
Bunun nedeni bankacılığın hem hizmetlerden faydalanılması, hem de hammaddenin yani paranın temini için tüketicilerin ikna edilmesini gerektiren bir iş olmasından kaynaklanmaktadır. Ayrıca, bankacılık hizmetlerinin üretim ve tüketiminin eş zamanlı olması ve karmaşık hizmetleri açıklama, alternatif yolların avantaj ve dezavantajlarını tartışma, sorulan detaylı cevaplandırma gerekliliği de bankaları tüketici yönlü olarak faaliyet göstermeye yöneltmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmet ve Sanal Hizmet Kavramı, İnternet Bankacılığı Hizmetinin Kapsamı
.
Hizmet Kalitesi Tanımı ve Ölçümü
.
İnternet Bankacılığı Hizmetlerinde Kalite ve Tüketicilerin Davranışsal Özellikleri
.
İnternet Bankacılığı Hizmetleri
.
Dünya'da ve Türkiye'de Sanal Bankacılık Sektöründeki Gelişmeler
Kitapla İlgili Kategoriler