Kriz Yönetimi Halkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme Aylin Pira, Çisil Sohodol  - Kitap

Kriz Yönetimi

Halkla İlişkiler Açısından Bir Değerlendirme

5. Baskı, 
Ocak 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
288
Barkod:
9789750502743
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
194,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Ulusal ve uluslararası ekonomik, siyasal ve hukuksal yapı; bireyin farklılaşan beklentileri, yeni toplumsal alanlar, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmeler, insan kaynağının yapısı, teknolojiye bağımlı çalışma, yönetsel başarısızlık, yoğun ve acımasız rekabet gibi pek çok öge, örgütlerin er ya da geç bir kriz ile karşılaşacaklarının garantisi gibidir. Bu tehlikeli durumu bir fırsata dönüştürebilmek için, krizleri yönetebilmek ve özellikle de bilgi çağının koşullarında kriz yönetiminde doğru iletişim politikalarını kurgulayabilmek gerekir.
Bu bağlamda Halkla İlişkiler 21. yüzyılda anlaşılması en güç ve karmaşık yönetim alanlarından biri olarak değerlendirilir. Halkla İlişkiler “ilişki” yapılandırır, kriz yönetimi ise “ilişkilerin” sürekliliğini sağlar. Firmalar bir yıkımdan kaçınmak için, krizlere stratejik açıdan yaklaşmak ve iletişimi doğru olarak sağlamak zorundadırlar. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü akademisyenlerinden Aylin Pira ve Çisil Sohodol bu çalışmalarında söz konusu stratejik planın tüm yönlerini ele alarak adeta bir “nasıl yapılır?” listesi sunuyorlar.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Krize Karşı Bağışıklık Kazanmak İstemez misiniz?
.
Kriz; Kavramsal Çerçeve ve Gelişim
.
Kriz Yönetimi ile İlintili Alanlar
.
Kriz Yönetimi