Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları Cilt:1 Prof. Dr. Serdar Erkan, Doç. Dr. Alim Kaya  - Kitap
Deneysel Olarak Sınanmış

Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları Cilt:1

5. Baskı, 
Eylül 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
441
Barkod:
9786054282838
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
296,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitapta çeşitli bilimsel araştırmalarda kullanılan ve deneysel olarak sınanmış bazı grup programlarına yer verilmiştir. Araştırma bulguları ilk öğretim öğrencilerine yönelik olarak hazırlanan söz konusu programların oldukça yararlı olduğu yönündedir. Benlik saygısı, öz kavramı (benlik kavramı), öfke denetimi, sınav kaygısı ile başa çıkma, karar verme, arkadaşlık eğitimi, çatışma çözme eğitimi, mesleki olgunluk gibi konuların ele alındığı programlarda etkinliklerin yanı sıra bazı kuramsal açıklamalara da yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Benlik Saygısı Geliştirme Programının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerine Etkisi
.
Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Öz–Kavramı Düzeylerine Etkisi
.
Grup Rehberliğinin İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Problemlerine ve Benlik Kavramlarına Etkisi
.
Mesleki Grup Rehberliğinin İlköğretim Okulu Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Olgunluk, Mesleki Benlik Algıları ve Mesleki Tercihlerine Etkisi
.
Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Algılanan Sosyal Beceri Boyutlarına ve Sosyometrik Statülerine Etkisi
.
Grup Rehberliği Programının İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sınav Kaygı Düzeylerine Etkisi
.
Çatışma Çözme Eğitiminin İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Çatışma Çözümleme Stratejileri Üzerine Etkisi
.
Öfke Denetimi Eğitiminin İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Öfke Denetimi Becerilerine Etkisi
.
Arkadaşlık Becerisi Eğitiminin İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerine Etkisi
.
Karar Verme Becerileri Eğitim Programının İlköğretim Son Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Becerilerine Etkisi